DELETED
- 13ый воин
- Експерт
- Повідомлень: 7719
- З нами з: 25 листопада 2012, 11:55
- Звідки: оттуда
- Дякував (ла): 556 разів
- Подякували: 390 разів
Re: Как купить автомобиль в США за 2000 $
у них на них и запчасти дешевле. Предыдущая машина была именно крайслер/додж - цены у нас в Украине - ух и ах, порой дороже субару. Да и года берут свое. У них нету такой драконовской растаможки в принципе как у нас на неньке. Да и трехлитровое двигло - при нынешних ценах будет кусаться, даже там. Мое имхо
Куплю виниловые пластинки, запечатанные аудио кассеты, бобины для катушечного магнитофона,
Re: Как купить автомобиль в США за 2000 $
добавлю 5 копійок)))
побачивши даного декашника(яки мною важко сприймається) вирішив трішки прокоментувати, да і також поділитись своєю інформацією, можливо комусь цікаво буде
із початку відео, крайслер
важка машина)) не економічна і притім купе, в центрах не практична в плані парковок, постійні проблеми із всякими сенсорами, ходовою...
2100 ціна нормальна як для такої машини, більше нема за що давати (нижче вкажу за рахунок чого) (хотя бачу номера флоріди, там ціни точно не знаю, кажу за свою ерію)
3.0 мотори живучі, але бензини не накупишся, навіть при тім що вона дешевше ніж в україні
заміна ГРМ 400-700 дол притім що ремін коштує порядка 50 дол і за помпу точно не знаю
горить чек енжин.. на швидкість він звичайно не впливає))))) але при проходженні техогляду, може вискочити в копійку, для прикладу у знайомого на пасаті горів чекенжин, виявилось каталізатор, який також не впливає на швидкість, але без його заміни 300 дол інспекшин не пройшов...(при продажу знімають клему, він гасне +- на 50 майлів, аби продати)
пробіг 154т... забагато, правда є знайомі які мають і по 200 но не на амерекосах типу крайслер додж форд чеві меркурії і так далі (не купуйте ці амереканські шедеври, із 3-4 літровими моторами)... багато деталей ресурс на 100-150т, і поступово потрібно замінювати... а саме страшне трансмісія
карфакс. це чудово, забиваєш він номер і показую тобі історію авто, скільки було овнерів, планові ТО, і також варто дивитись де вона обслуговувалась, якщо на нормальних сервісах, то всі втручання будуть записуватись в гісторі, штат тексіс доволі сухий клімат, це радує так як менше гнилі, у мому регіоні, дуже вологий клімат і солі на дорогах валом, зимою машини всі білі)) є спрінтера 2010-2012р підгнивші... правда це додж-спрінтер(така у них слабість)
за тоніровку цілком згідний, капам по барабану,(відносно))) все впирається в інспекшин, ти не пройдеш поки не знімеш плівку, або поки не поїдеш до рускоязичних, і заплотиш на +-100 дол більше, сам свою затонував, 15% дозволяється 25(здається) але 100 дол готовий переплатити, так як дійсно літом сонце дуже ярке, без окулярів поступово перетворюєшся в китаця
за ціни також цілком згідний, амерека цінує труд, тобто якщо у нас матеріал коштує 100 грн а робота 50 то тут навпаки, і також цікаві виннятки яких ви ніколи не побачити на україні, коли ти стоїш у магазині в черзі в робі, і тебе пропускають люди приїхавші на мазераті(дуже запамяталось)... мерінах. поршиках, хамерах, без черги бо ти працюєш фізично, так щей бажають тобі легкого дня
на рахунок масла, заміна масла на сервісі, 30 дол (масло, фільтер, робота, масло рахую регуляр,на сервісах на розлив, рекомендують 3т майлів, але міняємо за 2,5т.... )
взагалом кінцівка
автомобіль це нічого більшо як залізо, яке перевозить твою дупу із точки А в точку Б, і повинен бути доступний
із власного досвіду, дорога на роботу автомобілем 20-30 хв.. +- галон на день=3,7
їздив автобусами, потрібно дві пересадки і 20хв пішки або 3 баса по часу 1:30 (+ стиковки ) 7-8дол одна сторона, дві 15 дол і + 2 робочі години... от і економія
катаюсь на голфику 4
2001р 2.0 авт. GLS
118 тис
2900
на баку, до лампочки (14-15 гал) виїджаю середньому 270 майлів це якби не погано)))))
зборка бразілія
ну і похвастаюсь
побачивши даного декашника(яки мною важко сприймається) вирішив трішки прокоментувати, да і також поділитись своєю інформацією, можливо комусь цікаво буде
із початку відео, крайслер

2100 ціна нормальна як для такої машини, більше нема за що давати (нижче вкажу за рахунок чого) (хотя бачу номера флоріди, там ціни точно не знаю, кажу за свою ерію)
3.0 мотори живучі, але бензини не накупишся, навіть при тім що вона дешевше ніж в україні
заміна ГРМ 400-700 дол притім що ремін коштує порядка 50 дол і за помпу точно не знаю
горить чек енжин.. на швидкість він звичайно не впливає))))) але при проходженні техогляду, може вискочити в копійку, для прикладу у знайомого на пасаті горів чекенжин, виявилось каталізатор, який також не впливає на швидкість, але без його заміни 300 дол інспекшин не пройшов...(при продажу знімають клему, він гасне +- на 50 майлів, аби продати)
пробіг 154т... забагато, правда є знайомі які мають і по 200 но не на амерекосах типу крайслер додж форд чеві меркурії і так далі (не купуйте ці амереканські шедеври, із 3-4 літровими моторами)... багато деталей ресурс на 100-150т, і поступово потрібно замінювати... а саме страшне трансмісія
карфакс. це чудово, забиваєш він номер і показую тобі історію авто, скільки було овнерів, планові ТО, і також варто дивитись де вона обслуговувалась, якщо на нормальних сервісах, то всі втручання будуть записуватись в гісторі, штат тексіс доволі сухий клімат, це радує так як менше гнилі, у мому регіоні, дуже вологий клімат і солі на дорогах валом, зимою машини всі білі)) є спрінтера 2010-2012р підгнивші... правда це додж-спрінтер(така у них слабість)
за тоніровку цілком згідний, капам по барабану,(відносно))) все впирається в інспекшин, ти не пройдеш поки не знімеш плівку, або поки не поїдеш до рускоязичних, і заплотиш на +-100 дол більше, сам свою затонував, 15% дозволяється 25(здається) але 100 дол готовий переплатити, так як дійсно літом сонце дуже ярке, без окулярів поступово перетворюєшся в китаця
за ціни також цілком згідний, амерека цінує труд, тобто якщо у нас матеріал коштує 100 грн а робота 50 то тут навпаки, і також цікаві виннятки яких ви ніколи не побачити на україні, коли ти стоїш у магазині в черзі в робі, і тебе пропускають люди приїхавші на мазераті(дуже запамяталось)... мерінах. поршиках, хамерах, без черги бо ти працюєш фізично, так щей бажають тобі легкого дня

на рахунок масла, заміна масла на сервісі, 30 дол (масло, фільтер, робота, масло рахую регуляр,на сервісах на розлив, рекомендують 3т майлів, але міняємо за 2,5т.... )
взагалом кінцівка

із власного досвіду, дорога на роботу автомобілем 20-30 хв.. +- галон на день=3,7
їздив автобусами, потрібно дві пересадки і 20хв пішки або 3 баса по часу 1:30 (+ стиковки ) 7-8дол одна сторона, дві 15 дол і + 2 робочі години... от і економія
катаюсь на голфику 4
2001р 2.0 авт. GLS
118 тис
2900
на баку, до лампочки (14-15 гал) виїджаю середньому 270 майлів це якби не погано)))))
зборка бразілія
ну і похвастаюсь
Купівля та доставка товарів із USA
my Skype "mastbodr1"
my Skype "mastbodr1"
Re: Как купить автомобиль в США за 2000 $
Но но, но- американський автомобіль- самий комфортабельний і надійний, дуже простий у обслуговуванні та ремонті, і не забувай що різні в нас експлуатаційні можливості- ДОРОГИ ГИ ГИPhill писав:добавлю 5 копійок)))
побачивши даного декашника(яки мною важко сприймається) вирішив трішки прокоментувати, да і також поділитись своєю інформацією, можливо комусь цікаво буде
із початку відео, крайслерважка машина)) не економічна і притім купе, в центрах не практична в плані парковок, постійні проблеми із всякими сенсорами, ходовою...
2100 ціна нормальна як для такої машини, більше нема за що давати (нижче вкажу за рахунок чого) (хотя бачу номера флоріди, там ціни точно не знаю, кажу за свою ерію)
3.0 мотори живучі, але бензини не накупишся, навіть при тім що вона дешевше ніж в україні
заміна ГРМ 400-700 дол притім що ремін коштує порядка 50 дол і за помпу точно не знаю
горить чек енжин.. на швидкість він звичайно не впливає))))) але при проходженні техогляду, може вискочити в копійку, для прикладу у знайомого на пасаті горів чекенжин, виявилось каталізатор, який також не впливає на швидкість, але без його заміни 300 дол інспекшин не пройшов...(при продажу знімають клему, він гасне +- на 50 майлів, аби продати)
пробіг 154т... забагато, правда є знайомі які мають і по 200 но не на амерекосах типу крайслер додж форд чеві меркурії і так далі (не купуйте ці амереканські шедеври, із 3-4 літровими моторами)... багато деталей ресурс на 100-150т, і поступово потрібно замінювати... а саме страшне трансмісія
карфакс. це чудово, забиваєш він номер і показую тобі історію авто, скільки було овнерів, планові ТО, і також варто дивитись де вона обслуговувалась, якщо на нормальних сервісах, то всі втручання будуть записуватись в гісторі, штат тексіс доволі сухий клімат, це радує так як менше гнилі, у мому регіоні, дуже вологий клімат і солі на дорогах валом, зимою машини всі білі)) є спрінтера 2010-2012р підгнивші... правда це додж-спрінтер(така у них слабість)
за тоніровку цілком згідний, капам по барабану,(відносно))) все впирається в інспекшин, ти не пройдеш поки не знімеш плівку, або поки не поїдеш до рускоязичних, і заплотиш на +-100 дол більше, сам свою затонував, 15% дозволяється 25(здається) але 100 дол готовий переплатити, так як дійсно літом сонце дуже ярке, без окулярів поступово перетворюєшся в китаця
за ціни також цілком згідний, амерека цінує труд, тобто якщо у нас матеріал коштує 100 грн а робота 50 то тут навпаки, і також цікаві виннятки яких ви ніколи не побачити на україні, коли ти стоїш у магазині в черзі в робі, і тебе пропускають люди приїхавші на мазераті(дуже запамяталось)... мерінах. поршиках, хамерах, без черги бо ти працюєш фізично, так щей бажають тобі легкого дня![]()
на рахунок масла, заміна масла на сервісі, 30 дол (масло, фільтер, робота, масло рахую регуляр,на сервісах на розлив, рекомендують 3т майлів, але міняємо за 2,5т.... )
взагалом кінцівкаавтомобіль це нічого більшо як залізо, яке перевозить твою дупу із точки А в точку Б, і повинен бути доступний
із власного досвіду, дорога на роботу автомобілем 20-30 хв.. +- галон на день=3,7
їздив автобусами, потрібно дві пересадки і 20хв пішки або 3 баса по часу 1:30 (+ стиковки ) 7-8дол одна сторона, дві 15 дол і + 2 робочі години... от і економія
катаюсь на голфику 4
2001р 2.0 авт. GLS
118 тис
2900
на баку, до лампочки (14-15 гал) виїджаю середньому 270 майлів це якби не погано)))))
зборка бразілія
ну і похвастаюсь
0505959735-автономки и кондиционеры автомобильные
Re: Как купить автомобиль в США за 2000 $
У мене є товариш який допомагає з покупкою запчастин, так що ремонт доджа - це для мене забавки.!!!
Востаннє редагувалось 12 червня 2014, 08:47 користувачем VitalESO, всього редагувалось 1 раз.
0505959735-автономки и кондиционеры автомобильные
Re: Как купить автомобиль в США за 2000 $
Сорі сорі сорі))) нічого проти)))) я же про американський ринок росказував,... Товариш доречі скоро буде збиратись на шашлик)) та пиво в байкейпабі)))VitalESO писав:У мене є товариш який допомагає з покупкою запчастин, так що ремонт доджа - це для мене забавки.!!!
Купівля та доставка товарів із USA
my Skype "mastbodr1"
my Skype "mastbodr1"
Re: Как купить автомобиль в США за 2000 $
Ми Тебе вже чекаємо !!!
0505959735-автономки и кондиционеры автомобильные
- 13ый воин
- Експерт
- Повідомлень: 7719
- З нами з: 25 листопада 2012, 11:55
- Звідки: оттуда
- Дякував (ла): 556 разів
- Подякували: 390 разів
Re: Как купить автомобиль в США за 2000 $
что за майлы?Phill писав:добавлю 5 копійок)))
+- на 50 майлів, аби продати)

Куплю виниловые пластинки, запечатанные аудио кассеты, бобины для катушечного магнитофона,
Re: Как купить автомобиль в США за 2000 $
Це американ жаргон, він мав на увазі 50 миль13ый воин писав:что за майлы?Phill писав:добавлю 5 копійок)))
+- на 50 майлів, аби продати)
0505959735-автономки и кондиционеры автомобильные