Rav4 гібрид — 90% покупців хотять саме таке авто
Побутова корупція, що заважає жити
- Дід Панас
- Адміністратор
- Повідомлень: 4864
- З нами з: 10 серпня 2018, 00:31
- Звідки: Чернівці
- Дякував (ла): 352 рази
- Подякували: 966 разів
Re: Побутова корупція, що заважає жити
Клас авто саме інший - кросовер і мінівен. По комфорту якщо брати, то Мерседес це вже преміум бренд, Тойота йде нижче, а от Лексус йде вже в одному сегменті з Мерседес. Тобто щоб порівнювати комфорт з Мерседесом, можна співставляти хіба Лексус RX, а не Рав4. Рав4 це невибаглива та надійна робоча конячка, за що її і люблять.
Отака х...ня, малята
-
deploy
- Досвідчений
- Повідомлень: 580
- З нами з: 23 листопада 2016, 07:47
- Дякував (ла): 159 разів
- Подякували: 82 рази
Re: Побутова корупція, що заважає жити
жодного разу не мав гібридне авто =(
але якщо порівнювати з електро і бензом.. електро в рази приємніше, особливо якщо його юзати в місті і мати де зарядити дома)
у нас зараз бенза 2.5 атмосфернік - 22 літра розхід по місту ЧЕ
електро - 18 кіловат.. і електро врази "веселіша" )
але якщо порівнювати з електро і бензом.. електро в рази приємніше, особливо якщо його юзати в місті і мати де зарядити дома)
у нас зараз бенза 2.5 атмосфернік - 22 літра розхід по місту ЧЕ
електро - 18 кіловат.. і електро врази "веселіша" )
- sergej1974007
- Легенда Форуму
- Повідомлень: 20170
- З нами з: 21 вересня 2013, 00:43
- Дякував (ла): 1235 разів
- Подякували: 1312 разів
Re: Побутова корупція, що заважає жити
Цікаво про електричку——deploy писав: ↑31 грудня 2023, 09:29жодного разу не мав гібридне авто =(
але якщо порівнювати з електро і бензом.. електро в рази приємніше, особливо якщо його юзати в місті і мати де зарядити дома)
у нас зараз бенза 2.5 атмосфернік - 22 літра розхід по місту ЧЕ
електро - 18 кіловат.. і електро врази "веселіша" )
Розкажи як вона себе відчуває зимою——наскільки змінюються показники пробігу.
-
deploy
- Досвідчений
- Повідомлень: 580
- З нами з: 23 листопада 2016, 07:47
- Дякував (ла): 159 разів
- Подякували: 82 рази
Re: Побутова корупція, що заважає жити
Ну у нас 2018року біток - 40 кВ …
Влітку без кондіка без еко -250, з кондіком 200
Взимку з печкою без еко- 150.
Якщо включити еко то +10 км до пробігу , але з еко вона стає дуже овоч..
Як казав вище для міста Че - повністю вистачає нам…
У сестри новіша тачка, 62кв. Їй от зараз вистачає десь на 300+ з кліматом
Влітку без кондіка без еко -250, з кондіком 200
Взимку з печкою без еко- 150.
Якщо включити еко то +10 км до пробігу , але з еко вона стає дуже овоч..
Як казав вище для міста Че - повністю вистачає нам…
У сестри новіша тачка, 62кв. Їй от зараз вистачає десь на 300+ з кліматом
-
Vov4ik
- Поважний користувач
- Повідомлень: 2376
- З нами з: 30 серпня 2019, 21:06
- Дякував (ла): 260 разів
- Подякували: 251 раз
Re: Побутова корупція, що заважає жити
Хтось ще бачив сьогодні припакованим біля Гори, на Соборній, нульцевий BMW Х...чи то 5й чи 7й....я не звернув уваги. Номера 03, Волинь, Ambulance? Пацани, як ваші донати? 
-
Vov4ik
- Поважний користувач
- Повідомлень: 2376
- З нами з: 30 серпня 2019, 21:06
- Дякував (ла): 260 разів
- Подякували: 251 раз
Re: Побутова корупція, що заважає жити
Так воно круто виглядало в поєднанні із новим парком, котрий ,,не на часі,, (с), для людей, котрі своє життя не хочуть теж перевести ,,на не на часі,,....і нульцевий Х, для швидкої допомоги. Напевно, він більш ,,на часі,,.
- Master
- Легенда Форуму
- Повідомлень: 37096
- З нами з: 25 листопада 2012, 13:03
- Звідки: Город Герой Черновцы
- Дякував (ла): 2817 разів
- Подякували: 2877 разів
Re: Побутова корупція, що заважає жити
Розмитнення авто в Дії — зареєстрували новий законопроєкт
Народні депутати передали на розгляд Верховній Раді проєкт закону № 10380, який значно зменшує людський фактор у процесі розмитнення вживаних легкових авто й переносить цей процес у Дію. Громадяни зможуть подавати електронну митну декларацію через застосунок Дія, бізнес — через портал Дія.
Покроково пояснюю, як було, що зміниться і чим цей законопроєкт відрізняється від попереднього, який реєстрували.
Як зараз. На процедуру визначення митної вартості впливає людський фактор. Багато в чому вартість залежить безпосередньо від митного інспектора. Тож за відсутності чітких критеріїв є можливості для зловживання як з боку посадових осіб митниці, так і з боку декларантів, які часто вносять меншу вартість машини, щоб зменшити митний платіж, тобто фактично зменшують надходження до бюджету.
Як буде. Пропонуємо створити Базу даних митної вартості легкових автомобілів. Базу сформує Мінцифра на основі даних Митниці. У системі буде митна вартість нових легкових автомобілів, які проходили митне оформлення в Україні з 2007 року, із деталями: марка, модель, рік випуску, тип і обʼєм двигуна.
Детальний алгоритм розмитнення через Дію — на інфографіці.
Загалом, весь процес розмитнення буде онлайн. Дія навіть допоможе заповнювати митну декларацію, підтягнувши інфо про автівку за VIN-кодом.
Що пропонували в попередньому законопроєкті. Попередня концепція будувалася на визначенні митних платежів виключно з технічних характеристик авто — без митної вартості. Тому попередню концепцію не підтримали нардепи. Зараз знайшли можливість дотриматися ключових міжнародних норм і водночас прибрати людський фактор при визначенні митної вартості авто через автоматизацію цього процесу.
Після ухвалення законопроєкту зможете подати декларацію для розмитнення авто в застосунку чи на порталі Дія.
Цифровізація зробить процес розмитнення прозорим та швидким. А головне — повністю внеможливить будь-які корупційні схеми на митниці. Очікуємо на підтримку законопроєкту від комітету і народних депутатів у залі.
Працюємо над проєктом за підтримки USAID / UK aid TAPAS Project/Прозорість та підзвітність у держуправлінні та послугах.
Народні депутати передали на розгляд Верховній Раді проєкт закону № 10380, який значно зменшує людський фактор у процесі розмитнення вживаних легкових авто й переносить цей процес у Дію. Громадяни зможуть подавати електронну митну декларацію через застосунок Дія, бізнес — через портал Дія.
Покроково пояснюю, як було, що зміниться і чим цей законопроєкт відрізняється від попереднього, який реєстрували.
Як зараз. На процедуру визначення митної вартості впливає людський фактор. Багато в чому вартість залежить безпосередньо від митного інспектора. Тож за відсутності чітких критеріїв є можливості для зловживання як з боку посадових осіб митниці, так і з боку декларантів, які часто вносять меншу вартість машини, щоб зменшити митний платіж, тобто фактично зменшують надходження до бюджету.
Як буде. Пропонуємо створити Базу даних митної вартості легкових автомобілів. Базу сформує Мінцифра на основі даних Митниці. У системі буде митна вартість нових легкових автомобілів, які проходили митне оформлення в Україні з 2007 року, із деталями: марка, модель, рік випуску, тип і обʼєм двигуна.
Детальний алгоритм розмитнення через Дію — на інфографіці.
Загалом, весь процес розмитнення буде онлайн. Дія навіть допоможе заповнювати митну декларацію, підтягнувши інфо про автівку за VIN-кодом.
Що пропонували в попередньому законопроєкті. Попередня концепція будувалася на визначенні митних платежів виключно з технічних характеристик авто — без митної вартості. Тому попередню концепцію не підтримали нардепи. Зараз знайшли можливість дотриматися ключових міжнародних норм і водночас прибрати людський фактор при визначенні митної вартості авто через автоматизацію цього процесу.
Після ухвалення законопроєкту зможете подати декларацію для розмитнення авто в застосунку чи на порталі Дія.
Цифровізація зробить процес розмитнення прозорим та швидким. А головне — повністю внеможливить будь-які корупційні схеми на митниці. Очікуємо на підтримку законопроєкту від комітету і народних депутатів у залі.
Працюємо над проєктом за підтримки USAID / UK aid TAPAS Project/Прозорість та підзвітність у держуправлінні та послугах.
Все, что вы видите во мне - это не мое, это ваше.
Мое - это то, что я вижу в вас. ©
Мое - это то, что я вижу в вас. ©